Noor Association logo

Eid al-Fitr
Een gezamenlijke viering

UPDATE:

Aanmeldingen zitten vol! Je kunt alleen nog reserveren.

Vanwege de grote belangstelling voor dit evenement hebben de aanmeldingen helaas hun limiet bereikt. Heb je je nog niet aangemeld, maar wil je er wel graag bij zijn? Dan kun je je alsnog aanmelden en plaatsen wij jou op de wachtlijst.

De wachtlijst werkt op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt. Zodra iemand zich afmeldt, ontvangt de eerst volgende op de wachtlijst een e-mail met een aanmelding tot het evenement. Je wordt automatisch gemaild en op de hoogte gesteld, dus houd je mailbox (inclusief de spambox) in de gaten!

Assalamu alaikum beste broeders en zusters,

Na een maand lang vasten, is het tijd om samen te komen en de maand Ramadan op een feestelijke manier af te sluiten. Ahlalbait Jongeren Organisatie en Noor Association zijn blij dat je Eid al-Fitr dit jaar InshaAllah met ons komt vieren op zaterdag 29 april 2023.

Het belooft een geweldige dag te worden. Wij beginnen de dag met een recitatie uit de Heilige Koran, om ons te herinneren aan de schoonheid van ons geloof. Vervolgens wordt het programma vervolgd met een spannend potje bingo en een uitdagende quiz. En tot slot zullen wij genieten van een gezellige en heerlijke barbecue, als klap op de vuurpijl.

Wij kijken er enorm naar uit om ook jou op deze speciale dag te mogen verwelkomen en samen met de gemeenschap Eid Al-Fitr te vieren.

Met vriendelijke groet,

Ahlalbait Jongeren Organisatie en Noor Association