Beauty behind the words

Deel dit

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

De Ahlalbait (as) sporen ons aan om na te denken over de verzen, de boodschap en de schoonheid van de heilige Koran. Het is ons aanbevolen om de Koran te lezen en te begrijpen. De verzen van de Koran zijn vanuit diverse invalshoeken belicht. Het uiteenzetten, in het bijzonder het interpreteren van de Koranverzen, wordt in het Arabisch tafsir genoemd.
Vanaf 1 april 2021 start Noor Association met een tafsircursus, gegeven door dr. Ehsan Rangiha. De cursus bestaat uit zes sessies, waarin drie hoofdstukken uit de Koran worden behandeld, namelijk:

• Surah Al-Takathur
  • Surah Al-Ala
  • Surah Al-Alaq

De lessen zijn online te volgen via Zoom, van 21:15 – 22:00. De lessen worden in het Engels gegeven en zijn geheel kosteloos. Met deze cursus willen wij een ieder in staat stellen, om met de juiste kennis de Koran te lezen en te begrijpen.
Dit is je kans om onder begeleiding van een docent de Koran beter te begrijpen. Meld je nu aan voor de tafsirlessen!

Ben je aanwezig?

Meld je aan!