Doneren

Doneer aan de shia community in Kenia en help mee om de kinderen daar een betere toekomst te geven! 100% van jouw donatie gaat naar de hulpbehoeftigen in Kenia.

Bedrag naar keuze

Doneer aan de shia community in Kenia

We hebben per jaar €22.500,- nodig om Noor Association draaiende te houden. Dit betekent dat we 150 toegewijde donateurs nodig hebben die elk €12,50 per maand doneren. Heb jij minder te besteden? Geen probleem. Weet dat alle kleine beetjes helpen en we met jouw steun dichter bij ons doel komen.

150 Donateurs
Huidige stand 21%

Maandelijks €12,50

Word lid van Noor Association en help ons de komst van Imam Al-Mahdi (as) te bespoedigen!

Eenmalig doneren

Veelgestelde vragen (FAQ)

Noor Association is onafhankelijk en werkt kostendekkend. Voor onze werkzaamheden en het organiseren van evenementen zijn wij volledig afhankelijk van vrijwilligers en donateurs. Jouw donatie gebruiken wij om onze activiteiten te bekostigen. Denk hierbij aan o.a. vliegtickets en hotels voor sprekers, het huren van een zaal en catering tijdens evenementen.

Klik hier om naar het ledenportaal te gaan. Hier kan je jouw gegevens aanpassen of je lidmaatschap stopzetten.

Dat kan zeker, log in via het ledenportaal en klik op ‘pauzeren’ of klik het abonnement aan om het bedrag aan te passen.

Dat kan zeker. Klik op één van de beschikbare bedragen en kies in het vervolgscherm onder ‘Lidmaatschap’ bij ‘Aantal’ hoe vaak je het gekozen bedrag wilt doneren. Bijvoorbeeld 3 x €25 = €75 of 4 x €10 = €40. Dit kan je later altijd aanpassen via het ledenportaal.

Je kunt een bedrag naar keuze direct overmaken naar rekeningnummer NL28BUNQ2058197747 op naam van Stichting Noor Association.

Als ANBI hebben wij een publicatie plicht.

Jaar 2022