Eid al Ghadier – Viering & BBQ

LET OP: Gewijzigde locatie en aanvangstijd!

“Ik ben de stad der kennis en Ali is de poort.”

– Profeet Mohammad (sawws)

In het teken van Eid al Ghadier organiseert Noor Association haar eerste fysieke evenement ooit. Op zaterdag 31 juli heten wij jou van harte welkom op onze Eid al Ghadier BBQ in de Oude Maas. Een vreugdevol evenement vol spiritualiteit, sportactiviteiten, een educatieve quiz en gezelligheid.

Locatie

Helaas hebben we door omstandigheden de locatie van het evenement moeten veranderen. Het vindt nu plaats in Barendrecht, Oude Maas park. U kunt het best parkeren op het volgende adres: Achterzeedijk 15 2991 SB Barendrecht . Zie hieronder de locatie van het evenement ten opzichte van de parkeerplaats.

Programma

Vanwege de nieuwe maatregelen is het niet mogelijk om gezamenlijk het middaggebed te verrichten, daarom kunt u vooraf aan het programma eventueel op locatie individueel het gebed verrichten.

Let op! De aanvangstijd is gewijzigd vanwege het minder goeie weer.

Het programma begint nu om 15:30 u en zal er als volgt uitzien:

– Koranrecitatie

– Ghadierlympics (toernooi van sport en spel)

– Eten

– Quiz met prijs

– Lofzang + gedicht

– Afsluiting

Het programma is voor jong en oud, iedereen is van harte welkom. De Ghadierlympics is een toernooi van sport en spel waarbij dames in teams tegen elkaar en heren in andere teams tegen elkaar strijden voor overwinning. Gedurende de dag zal er ook een apart programma met spelletjes voor kinderen vanaf 6 jaar worden verzorgd.

Meenemen?

Graag verzoeken wij u om zelf een kleedje of stoeltje mee te nemen om te zitten, voor uw eigen comfort en in het kader van de maatregelen. Daarnaast is iedereen vrij om hapjes en lekkernijen mee te nemen. Uiteraard verzorgen wij het hoofdgerecht voor u.

Aan-/afmelden

Door grote belangstelling zit het evenement vol en is aanmelden helaas niet meer mogelijk. Had u zich aangemeld en bent u toch verhinderd, meld zich dan even af via de mail!

“Ik ben de stad der kennis en Ali is de poort.”

– Profeet Mohammad (sawws)

In het teken van Eid al Ghadier organiseert Noor Association haar eerste fysieke evenement ooit. Op zaterdag 31 juli heten wij jou van harte welkom op onze Eid al Ghadier BBQ in de Biesbosch. Een vreugdevol evenement vol spiritualiteit, sportactiviteiten, een educatieve quiz en gezelligheid.

Gezien het evenement plaatsvindt in de Biesbosch, hoeft u zich geen zorgen te maken over de sociale afstand. Vanwege de nieuwe maatregelen is het niet mogelijk om gezamenlijk het middaggebed te verrichten, maar de mogelijkheid om het gebed op locatie te verrichten, zal worden verzorgd door de organisatie.

Het programma begint om 14.30u en zal er als volgt uitzien:

– Koranrecitatie

– Ghadierlympics (toernooi van sport en spel)

– Eten

– Quiz met prijs

– Lofzang +gedicht

– Afsluiting

Word jij hier nou enthousiast van en wil je dit evenement absoluut niet missen?

Meld jezelf (en eventueel anderen) dan snel aan via dit formulier.

Aanmelden is mogelijk tot 26 juli 23.59u.

Ben je aanwezig?

Meld je aan!