Father of the Awaited

Deel dit

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

In de naam van Allah, de barmhartige, de genadevolle

Noor Association nodigt jou uit voor een evenement, in het teken van de geboortedag van Imam Hassan Al-Askari (as). Wie is de 11e Imam? Waar staat “the father of the awaited” bekend om en hoe kunnen wij door hem geïnspireerd raken?

Tijdens dit evenement wordt een lezing over Imam Hassan Al-Askari (as) en een korte Q&A gegeven door Sayed Ali Khalkhali, in het Engels. Verder staan er diverse leuke dingen op het programma, zoals een quiz, een lofzang en een gedicht.

Sayed Ali Khalkhali is geboren en getogen in London en is afgestudeerd aan de UCL London school of Pharmacy. Daarnaast heeft hij de Hawza studie aan de Islamic College in London gevolgd en heeft drie jaar in Qom gestudeerd. De Sayed heeft ook een reeks aan inspirerende lezingen in de vorm van reels op zijn Instagram pagina: @sayedalikhalkhali

Kom en geniet van deze avond vol kennis, spiritualiteit en gezelligheid. Hieronder kun je jezelf en extra personen die je meeneemt aanmelden. Na de aanmelding ontvang je per e-mail aanvullende informatie van ons. Houd je e-mail dus goed in de gaten!

Wa alaikoum al Salaam Wa Rahmatullahi Wabarakatu,

Noor Association

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden!

Op dit moment is het maximum aantal aanmeldingen bereikt. Je kunt een mail sturen naar info@noorassociation.nl om op de wachtlijst te komen. Zodra er dan afmeldingen zijn zullen we je op de hoogte brengen. Dit kunnen we helaas niet garanderen.

Meld je aan!

Deel dit