Ghadier lympics

Vandaag heb Ik jullie religie voltooid en Mijn gunst voor jullie volmaakt en heb Ik de Islam voor jullie als godsdienst gekozen.” [1]

In het teken van Eid al-Ghadier, organiseert Noor Association op zaterdag 16 juli haar tweede Ghadierlympics. Graag nodigen wij u uit om de belangrijkste gebeurtenis in de islamitische geschiedenis samen met ons te vieren in een natuurrijke omgeving.

Het programma zal bestaan uit een Qur’an recitatie, de Ghadierlympics, lofzang en een panel(discussie)! De Ghadierlympics bestaat uit verschillende competitieve spellen voor jong en oud. Naast de Ghadierlympics is er ook een kinderprogramma voor kinderen tot en met 12 jaar. U bent van harte welkom vanaf 15:00 en het programma duurt tot 19:30. Ook zal er een kleine maaltijd geserveerd worden en zal zoetigheid niet ontbreken. Het belooft een gezellige en vreugdevolle dag te worden!

Meld je snel aan met onderstaande aanmeldformulier. Neem je kinderen mee? Vermeld dan het aantal kinderen, die met jou meekomen, in het formulier. Let op: Kom je als gezin? Voorkom dat jij en je partner de kinderen dubbel aanmelden. Mocht het aanmelden niet lukken stuur een e-mail naar info@noorassociation.nl

Locatie
Het evenement zal plaatsvinden in Nationaal Park De Biesbosch vlakbij Dordrecht. Meer informatie over de bereikbaarheid van de locatie volgt per mail.

Imam Jafar as-Sadiq (as) heeft gezegd: ”De dag van Ghadier, in vergelijking tot (de feestdagen van) al-Fitr, al-Adhha en de vrijdagen, is zoals de maan in verhouding tot de rest van de planeten.” [2]

[1] De heilige Qur’an (5:3)

[2] Iqbal of Sayyid Ibn Tawus, pagina 466

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden!

Meld je aan!
Aanmeld formulier per volwassen deelnemer invullen.
Geef hieronder je voorkeur voor de activiteiten aan.
Let op! Geef niet twee keer dezelfde voorkeur aan.