Ghadierlympics 2023

Noor Association kondigt met trots het jaarlijkse Ghadierlympics-evenement aan, ter ere van Eid al-Ghadier. Het evenement zal plaatsvinden op vrijdag 7 juli 2023  en zaterdag 8 juli 2023. 🌙✨

🗓️ Programma 7 juli 2023

Mis de lezing van Sayed MohammedHassan Alsheera met als onderwerp ‘From Ghadier to al-Faraj’ niet. Wij zullen onder andere bespreken wat de relatie is tussen Ghadier en de Imam van onze tijd, Imam al-Mahdi (ajf). 🕌💫

🗓️ Programma 8 juli 2023

Verwacht een boeiende lezing van Sayed MohammedHassan Alsheera over ‘The Sermon of Ghadier’. Ontdek de diepzinnige woorden van de Heilige Profeet Mohammed (saww), waarin hij expliciet verklaarde dat Imam Ali (as) zijn opvolger zou zijn. Na de lezing is het tijd voor actie! Doe mee aan de sportieve activiteiten en geniet van de energieke sfeer. 🏃‍♂️🌟

Blijf op de hoogte van verdere informatie na registratie. Meld je aan via onderstaande formulier om je plek te reserveren. Wij kijken ernaar uit om je te verwelkomen op dit gedenkwaardige evenement! 🎉🤝