Mawlid al-Nabi

Met groot genoegen nodigt Noor Association jou uit om samen de Mawlid al-Nabi, de geboortedag van de profeet (saww), te vieren. Om onze profeet Muhammad (saww)  te eren, houden wij een tweedaagse viering met inspirerende lezingen, lofzangen en heerlijk eten. Mis het niet en schrijf je nu in!

Beleef een memorabel weekend vol spiritualiteit en saamhorigheid!

Vrijdag 20 september

Inloop: 18.30 – 19.00 uur

Eindtijd: 22.30

Zondag 22 september

Inloop 15.30 – 16.00

Eindtijd: 19.00

Locatie: (Beide dagen)

Al Kawthar – Uitenhagestraat 12, 2571 VV Den Haag

Op beide dagen zal het programma starten met een recitatie uit de heilige Qur’an. Hierna volgt er een lezing, verzorgd door niemand minder dan Sayed MohammedHassan Alsheraa. Na een korte pauze vervolgen we het programma met een Q&A en een lofzang. Beide dagen sluiten we af met een heerlijke warme maaltijd. Er zal overigens zowel op vrijdag als op zondag ruimte zijn om gezamenlijk het gebed te verrichten.

Jouw aanmelding maakt dit event compleet. Reserveer jouw plek direct via het formulier en verheug je op een onvergetelijke dag vol verbinding!

Insha’Allah zien we je terug op 20 en 22 september!

Noor Association