Padel toernooi

Deel dit

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

Een gezellige middag sporten met elkaar! Dit doen we ter afsluiting van de meest spirituele maand van het jaar. Wie wil dit nou niet? Inmiddels is de maand Ramadan in volle gang en daarmee ook het vasten. De Islam benadrukt het belang van gezondheid, zowel lichamelijk als spiritueel. Dit is dan ook één van de redenen waarom men vast.

Hierom organiseert Noor Association op 23 april een padeltoernooi, speciaal voor de broeders, ter viering van Eid al-Fitr. Op deze dag zal een toernooi plaatsvinden, waarin de broeders met elkaar kunnen padellen in teams van 2. Dit toernooi zal plaatsvinden in Rotterdam (Feyenoord padelclub) van 15:00 t/m 18:00. Men kan zich hiervoor inschrijven in teams van 2.

Om deel te kunnen nemen aan deze sportieve dag, vragen wij per persoon om een bijdrage van €15,-. Alle opbrengsten gaan naar Stichting Abrar Charity, een stichting die zich inzet voor nood- en structurele hulp in Afghanistan. Je gaat dus niet alleen een sportieve en gezellige middag tegemoet, maar steunt daarbij ook gelijk een erg mooi doel!

Schrijf je nu snel in, want vol=vol!

Datum: 23 april
Inloop: 15.00
Start: 15.30
Einde: 18.00
Adres: Padelclub Feyenoord, Korte Stadionweg 109, Rotterdam
Inschrijfgeld: (minimaal) 15-, p.p.

Let op: je schrijft je in per duo en dient daarbij ook gelijk het bedrag voor twee personen over te maken (€30,-). Mocht je meer willen doneren, dan kan dat altijd!

Geen partner? Stuur een mail met je naam en leeftijd naar info@noorassociation.nl en we koppelen je met iemand.

Deel dit