Padeltoernooi 2024

De heilige maand Ramadan wordt gekenmerkt door verbondenheid, saamhorigheid en gemeenschapszin. Noor Association wil dit kracht bijzetten door een sportieve padeltoernooi voor de broeders te organiseren op 31 maart 2024.

Op deze dag zal een toernooi plaatsvinden, waarin de broeders met elkaar kunnen padellen in teams van 2. Dit toernooi zal plaatsvinden in Rotterdam (Feyenoord padelclub) van 15:00 t/m 18:00 uur. Men kan zich hiervoor inschrijven in teams van 2 of individueel. Wij koppelen je dan aan een teamgenoot.

Als religieuze stichting streven we ernaar om positieve initiatieven te ondersteunen die onze waarden en doelen weerspiegelen. Ook dit jaar willen we onze energie bundelen voor een goed doel.

Bilal Muslim Mission – Kenya

Om deel te kunnen nemen aan deze sportieve dag, vragen wij per persoon om een bijdrage van €15,-. Alle opbrengsten van dit toernooi gaan naar Bilal Muslim Mission Kenya. Dit is een sjiitische organisatie die zich inzet voor verspreiding van de ware islam, humanitaire hulp en ontwikkelingsprojecten in plattelandsdorpen in Kenia, waar de mensen met uitdagingen zoals armoede, droogte, ongeletterdheid en gebrekkige water- en sanitaire voorzieningen kampen.

Jouw deelname zal rechtstreeks bijdragen aan het verbeteren van levens en het bieden van hoop aan degenen die het het hardst nodig hebben. Je gaat dus niet alleen een sportieve en gezellige middag tegemoet, maar steunt daarbij ook gelijk een erg mooi doel!

Datum: 23 april
Inloop: 15.00
Start: 15.30
Einde: 18.00
Adres: Padelclub Feijenoord, Korte Stadionweg 109, 3077 ME Rotterdam
Inschrijfgeld: (minimaal) 15-, p.p.

Let op: je schrijft je in per duo en dient daarbij ook gelijk het bedrag voor twee personen over te maken (€30,-). Mocht je meer willen doneren, dan kan dat altijd!

Schrijf je vandaag nog in en sluit je aan bij ons in dit nobele streven naar sportiviteit, saamhorigheid en liefdadigheid. Samen kunnen we echt een verschil maken. vol=vol!