The Divine Banquet – Dua cursus

Deze maand Ramadan nodigt Noor Association je uit voor de GRATIS CURSUS:

The Divine Banquet: Analyse smeekbede 44 uit Sahifa al-Sajjadiya

Wij kennen als volgers van de Ahlalbayt (ع) allemaal de Hadith van Thaqalayn, waarin de heilige Profeet ‎ﷺ ons vertelt dat er twee dingen zijn die, als we ze volgen, ervoor zorgen dat wij altijd op het juiste pad blijven. Die twee dingen zijn de Qur’an, en de Ahlalbayt (ع).

Maar hoe kunnen wij de Ahlalbayt volgen? Eén van de manieren om hen beter te leren kennen is door middel van aHadiths, schriftelijke overleveringen die een directe connectie hebben naar de Ahlalbayt (ع).

Daarom nodigen wij jou dit jaar uit om in de heilige maand Ramadan mee te doen aan onze cursus over een gedeelte van de Sahifa Sajjadiya, ook wel bekend als “The psalms of Islam”, een boek met smeekbeden geschreven door Imam Sajjad (ع).

In deze Dua wordt er besproken hoe je het beste gebruik kan maken van de heilige maand Ramadan, welke speciale eigenschappen deze maand bezit, en hoe we onszelf kunnen verbeteren.

Elke zondag in de maand Ramadan, van 18:00 tot 19:00, zal de gerespecteerde Dr. Ehsan Rangiha online in het Engels een uitleg geven over Dua 44 uit Sahifa al-Sajjadiya.

Datum & Tijd: Elke Zondag van 18:00 tot 19:00

Van 12-03-2023 tot 16-04-2023

Duur: 6 weken in totaal

Locatie: Online (Zoom). Meer informatie volgt na aanmelding.

Deze cursus wordt gratis aangeboden. Toch zijn wij als ANBI stichting afhankelijk van uw donaties. Wil je dat we in de toekomst meer van dit soort cursussen organiseren? Doneer dan eenmalig of maandelijks en wees daarmee een ambassadeur van Imam al Mahdi (af).

Ben je aanwezig?

Meld je aan!
Aanmelden is niet meer mogelijk.