The Noor of Shaban 2024

Deel dit

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

Met groot genoegen nodigt Noor Association jou uit voor een onvergetelijk weekend op 24 en 25 februari in het betoverende Opera Zalencentrum in Den Haag, ter ere van de 15e dag van de heilige maand Shaban. Laten we samen de geboortedag van onze hoop, verlosser en imam al-Zaman vieren, omarmd door de inspirerende woorden van gerespecteerde geleerde en spreker Sayed Mohammed Baqer al-Qazwini. Jouw aanwezigheid zal deze vreugdevolle gebeurtenis nog specialer maken. We kijken ernaar uit om met jou deze bijzondere dagen te delen!

Beleef een memorabel weekend vol spiritualiteit en saamhorigheid!

Zaterdag 24 Februari
Imam Al-Mahdi (ajf) in the Qur’an (Pt.2)
Zaterdag 24 februari 18:15 – 21:30
Zilveren zaal

Tijdens de inloop is er een ruimte beschikbaar gesteld om het gebed te verrichten.

Het programma start met een betoverende Qur’an recitatie. Onze gerespecteerde geleerde en spreker, Sayed Mohammed Baqer al-Qazwini, zal ons inspireren met zijn lezing over referenties naar de imam van onze tijd in het heilige boek van Allah (swt). Verwacht ook een boeiende Q&A, een feestelijke lofzang en afsluitend een heerlijke maaltijd.

Zondag 25 Februari
Imam Al-Mahdi (ajf), the solution to all my problems?
Zondag 25 februari 14:00 – 17:45
Rode zaal

Op zondag herhaalt de magie zich met een krachtige start, gevolgd door een herhaling van het boeiende programma. Op deze dag zal de Sayed ons verrijken met een unieke lezing over de sleutel van al onze problemen. Naast het vergaren van kennis over onze religie, biedt deze dag een prachtige kans om te socializen met gelovige broeders en zusters  tijdens de pauzes.

Mis dit spirituele evenement niet!

Jouw aanmelding maakt dit event compleet. Reserveer jouw plek direct via het onderstaande formulier en verheug je op een onvergetelijk weekend vol verbinding en verlichting! Ter ere van de 15e van Shaban, de geboortedag van onze hoop, verlosser en Imam nodigt Noor Association jou uit op zaterdag 24 en 25 februari om samen met ons deze vreugdevolle gebeurtenis te vieren in de mooie Opera zaal in Den Haag. De spreker voor deze tweedaagse bijeenkomst is niemand minder dan Sayed Mohammed Baqer al-Qazwini!

Opera Zalencentrum
Fruitweg 28-34
2525 KH DEN HAAG

Click here to buy tickets
Sell tickets online with Ticket Tailor

Aanmelden is niet meer mogelijk.

Deel dit