The Noor of Shaban

Deel dit

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ

In het teken van de geboorte van de imam van onze tijd, imam al-Mahdi (ajf), organiseert Noor Association op 18 en 19 maart een tweedaags evenement met als thema “Noor of Shaban”.

De progamma op 18 maart zal met name een spirituele avond zijn met Qur’an recitatie, smeekbeden, een informatieve lezing en meer. Op 19 maart vieren wij de geboorte van de Redder van onze tijd groots. Het programma bestaat uit Qur’an, lofdichten, een lezing, Q&A en boordevol spelletjes! Ook zal er een feestelijk maal worden geserveerd en natuurlijk kan zoetigheid niet ontbreken. Speciaal voor deze gelegenheid hebben wij Sayed Mohammed Hassan Alsheraa uit Amerika uitgenodigd.

De bijeenkomsten zullen op twee verschillende locaties gehouden worden. Zie hieronder voor meer informatie en meld je aan! Mocht het aanmelden niet lukken stuur een e-mail naar info@noorassociation.nl

Uitenhagestraat 12
18 maart 2022
19:30 – 22:00 uur

Rotterdam
Lengweg 150
19 maart 2022
18:30 – 22:30 uur

Imam Ali (as): “Waarlijk, de daad die Allah, de Almachtige en Sublieme, het meest bemint, is het wachten op de verschijning.”

Biharul Anwar, v. 52, P.123, h.22

Noor of shaban 18 en 19 maart 2022 Cover back

Helaas zijn de aanmeldingen gesloten!

Deel dit